Julafton.

Dax för en utav årets underbaraste dagar som jag trivs bäst på.

Hela familjen är samlad, ja för det är vi i år, brorsan and the family kommer och jag ä l s k a r det!

Att få se mitt hjärtegull öppna sina paket och bara vara sötast som alltid. det är lycka!

moster och hennes familj kommer såklart oxå =)


Det finns en sak jag ogillar med hela julaftonen, det är tomten. vem uppfann han?

Han har skrämt en sen man var liten och nu 21 år senare är jag fortfarande den som helst sitter längst in i soffan, helst så att nån måste skicka mig paketet och jag slipper ta i han. ja så är det, jag har aldrig tyckt om tomten och kommer nog aldrig göra det heller.. även fast han måste vara där, för annars är det ingen riktig jul! =)

ska bli intressant om han skrämmer Frida från start oxå, så som han måste ha gjort med mig?


Nu sitter jag här i min julklänning och är bara jätteglad, väntar på syster som ska hämta mig för att vi sen ska åka förbi torvalla till mitt hjärta och dela ut lite klappar.
sen bär det iväg hem till mamma och pappa och alla gäster.


Ha världens bästa jul, för det ska jag ha!


GODJUL!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

God Jul hjärtagull.... Hoppas du haft en jätte fin jul. Måste ta o ses något innan jag åker tillbaka. Åker till stan ikväll o är där nån dag.. =) Kramar

2007-12-25 @ 17:06:40
Postat av: Stina

Alltså, nu blev jag faktiskt lite besviken när du inte har uppdaterat din blogg - du sa ju faktiskt att du skulle göra det tills idag när jag klev upp!:( buhu

2007-12-28 @ 07:40:34
URL: http://kalaskula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0