Julveckan.


Julveckan för det här året är nästan över, eller ja det är väll över kan man säga..

Tiden har bara sprungit iväg och julkänslan har dock inte kommit än. är man för gammal nu?

Julen firades som alltid hemma hos mamma och pappa med godmat, massa paket och familj å släkt.

Jag fick mycket bra julklappar för att inte ha önskat mig något alls, jag är nöjd! =)


Tomte-incidenten gick bra i år, vår granne Thord stod för den biten och han gjorde inte till sig så där läskigt som alla andra, tack och lov!
Ta paketet från han behövde jag inte heller, det skötte Wille utmärkt till mig, tack igen!

Hjärtegull rörde inte en min när han dök upp, utan spatserade helt obehindrat fram och tebax framför honom, är det bara jag som är rädd för tomten är min fråga?


Juldagen sprang mer eller mindre förbi den oxå, alla goda vänner samlades och det blev brakkalas som slutade på olearys och huuur mycket folk som helst.


Annandagen tillbringades hemma hos moster med resten av släkten som varje år, och vi var faktiskt pigga dom flesta av oss, även fast inte så mycket mat slank ner.
Jag som hade längtat efter mosters köttbullar, damn!


Sen blev det snabba puckar hem med Jocke kusin å svishade om kläder för att möta upp gänget hos Pillan och Henke.
Där spelades det Guitar Hero och jag trodde för ett tag att jag skulle kicka ass och bara vara bäst.
Tji fick jag som aldrig rört vid desslike förut.
Daniel, en jäkel med snabba fingrar skulle ju styla och körde på expert hela tiden, fort som attan gick det och han trodde för ett tag att vi blev imponerade. ohyes!

Efter några tappra försök gav jag upp, mina fingrar räckte inte till och dom andra har tjuvtränat så det står härliga till.

Men nästa gång tar jag er! =)

Kvällen slutade på olearys med nästan lika mycket folk som kvällen innan, det var en mycket bra kväll! tack och bock! =)


Nu är vi tebax till verkligheten igen och laddar för nyår! =)


Idag blir det lite shopping och sen en roadtrip till åre med min göteborgsvän, jag ser framemot det!


lite bilder kommer här nere,

GOD FORTSÄTTNING!


Kommentarer
Postat av: Stina

TACK! :) Rooooliiigt att läsa och se på alla bilder. Sen nån gång får du tala om vem alla är. Kram!

2007-12-28 @ 21:08:20
URL: http://kalaskula.blogg.se
Postat av: katta

vilken bra blogg du har Malin =)
kram katta!

2007-12-29 @ 11:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0