nu köör vi.

Nu kör vi igång min blogg och vi rullar även ut röda mattan och hälsar irländarna v ä l k o m n a hem!


Det är alltså så det ligger till, Josef - mannen, myten, legenden och Mattias är home sweet home och det är dax för parteey, in my place.

dom kommande timmarna, dagarna, veckorna är till för att vara tillsammans alla igen.
Just precis vad vi gör, slottet är städat, röda mattan är utrullad och hedersgästerna är på plats!

kan det bli så mycket bättre än så?


Jag kan innerligen erkänna att jag är nervös över att träffa grabbarna igen, länge sen sist.
men det ska bli kuul, enormt roligt. äntligen.!

ikväll ska vi kramas och ha det bra! =)


Puss!


Kommentarer
Postat av: daniellaaa =)

fint malin, nu är det första inlägget gjort ! :)
nu hoppas jag bara att det rullar på. tss!
pusspuss

2007-12-22 @ 14:34:53
URL: http://daniellaaa,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0