roadtrip.

Det blev ingen shopping idag förutom en subway macka, det blev heller ingen roadtrip till Åre.
Vi orkade helt enkelt inte och lika glad är jag för det.

Min vän Tobbe, kommer och hämtar upp mig hemma. Vi hinner inte mer än åka till Ica förrens jag tror han ska köra ihjäl mig, fullt ös medvetslös ungefär.
Jag poängterar för han miljoner gånger att det är RÖTT, akta tanten, ett övergångställe, STOPP!!
ja ungefär så såg våran bilfärd ut..
Jag frågar han x antal gånger vart han fått sitt körkort ifrån, han berättar gång på gång att i Göteborg måste man vara på gasen och trängas annars kommer man ingenstans, dom har heller ingen högerregel där enligt Tobbe.
Han trodde nog vi var i Göteborg för ett tag och jag tycker fortfarande synd om mannen på gångvägen med hunden. Han såg nog sitt liv passera lika väl som jag, samtidigt som tobbe säger "äh, jag var ju MINST 3 meter ifrån!" jotjena, jag såg jackan fladdra i backspegeln!

Hur som helst så klarade vi oss utan skador efter denna dag, vi har skrattat oss igenom den tills magen värkte.
Sen skiljdes vi åt och han återvänder till Göteborg imorgon och det känns tråkigt att veta att det dröjer jätte länge, kanske ett helt år tills nästa gång vi ses igen. Men vänner det är vi ändå! =)

Godnatt!
Puss


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Haha, bäst e du malin :) kunde inte sagt det bättre själv faktist :) men vi ses väll till sommaren får vi hoppas puss

2007-12-29 @ 03:33:49
Postat av: Tobbe

Dax för en uppdatering kanske..!?

2008-01-02 @ 12:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0