Uppesittarkväll.

Dagen har tillbringats på staden med syster för att inhandla dom sista klapparna,
förkyld som en jävel kändes det som jag skulle dö mer eller mindre hela tiden.
men det var dock inte så mycket folk ute i ruschen och det gick bra! =)


förkyld ja, vad annars? det är snart jul och jag längtar tills dess.. jag blir sjuk vad jag än längtar till.. spelar ingen roll om det är pappas namnsdag eller julafton, längtar jag är jag likamed sjuuuk på heltid.
ja det är nästan så att jag blir sjuk om jag längtar till ett bra tv-program,
näe inte riktigt men n ä s t a n!

jag kanske borde sluta längta helt enkelt?


Fredagen var otroligt rolig och trevlig, tack kära ni!

Mårten bjöd mig på entre och garderob, vilket kostade han 40kronor för oss båda två. ett klipp helt enkelt! =)

ikväll ska dom sista klapparna slås in, det ska mysas och spela bingolotto framför en rosa julgran.


Ha en mysig kväll!

Puss


vilken skönhet!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Hoppas du får en bra kväll :) Förresten, cool gran!

2007-12-23 @ 19:32:18
URL: http://Ntm89.blogg.se
Postat av: Pernilla

God Jul Hjärtat :)

2007-12-23 @ 20:59:49
URL: http://twiister.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0