everything.


Ihelgen blev det en massa födelsedagsfirande, Fredagkväll med middag och alkohol hos Johan som blev lite lätt gammelgubbe. Han fick ett polis-set och såpbubblor av mig! Även Henke fyllde gammal då, och till han tyckte jag en doktorsväska passade utmärkt! =) Dock var det mest Doktor Per som lekte med den väskan! =)




Lördagen var spikad för Lindas 25års kalas med massa bowling och godmat på Bowlinghallen. Linda fick presenter av mig och Stina, hon blev nöjd och ska använda dom väl! =)
En kanon lyckad kväll och ett sjuukt härligt gäng på ungefär 30pers. Thaaank you!




Igår köpte jag och Per en inflyttningspresent till Mårten och hans nya lya som han håller på renoverar kanon snyggt! Det blev en fin blomma, tyvärr så blev halva blomman kvar i butiken då Per vände den upp och ner och alla dekorations stenar åkte ut! Pappret för att slå in kostade 1 krona och nån tejp det fanns det inte, så vi återanvände tejpen som redan fanns på borden och den var sjukt snuskig så när vi väl kom ut till bilen, lirkade Per fram nån form av gummilist som vi snodde runt paketet istället - Kanon snyggt och Mårten blev rörd!
Sen åkte Jag, Per, Anders och Ullis på Bodaborg och lekte av oss medans dom andra renoverade - Puh vilket träningspass men shit så skoj de va!! =)

 


Idag började jag på riktigt, jag är nu en i "the dream team". Dagen har flytit på galant och jag har fått egen hylla, dator och allt som hör en dator till, och sist men inte minst en egen stol där det står "Hand's off!! MalinE."
yäy. jag kände mig riktigt speciellt och stoolt när jag lämnade byggnaden, ända tills jag kommer hem och öppnar skattepapperna och jag får betala in i år igen! Jag fattar inte vad som är fel, man blir rikigt less iaf!


Nu ska jag åka och få middag, på återseende!


Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Jennie

förhoppningsvis får du lite tillbaka från Norge!! Så det kanske går jämt ut iaf...=)
Kram på dig!

2008-04-07 @ 18:21:57
URL: http://jennieforssten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0