Finbesök.

I Lördags vankades det finbesök i stan, LillStina och kusinen Jacke kom till metropolen östersund! =)

Och Jag, Linda och Tess entrade Stinas place med glatt humör och påsen i högsta hugg.
Där satt vi alla och drack alkohol och spelade spel.. Hur trevligt som helst!
Vi fick även se hur Jacke försökte dansa som en tupp, det hela liknade mer en Jojjkande säl. Sen hade vi även djupa diskussioner ...tills vi tog vi taxin ner på krogen och avslutade en tok bra kväll där tillsammans med andra vänner! =)


Det bästa på hela kvällen är när vi alla, förutom Linda, sitter på Sibylla och ska äta.
Vi hade förövrigt 2 "fotomodeller" brevid oss, som pratar hejvilt hur dom fotograferas varje dag, sen lägger dom på lite klatshigt med stockholms dialekten - ja dom försökte ju iaf! Den ena utav dom, hade nog inte varit in i en skoaffär på flera år kan jag meddela.. Det var de fulaste skor jag sett på evigheters sen. Hade jag vågat hade jag tagit en bild - men jag fegade ur! damn.

I varje fall så var det inte det som var bäst på kvällen, utan där sitter vi och käkar och in kommer Linda och ber sin finaste bön för Tess om att få låna 50 Kronor till mat som hon ska få tebax så fort som möjligt.
Tess lånar givetvis ut pengarna, flickstackarn måste ju få mat!
5 minuter senare anländer Linda tebax fort, men sätter sig helt plötsligt vid ett annat bord.. Vi ropar på hon ända tills det kommer 2 gubbar och sätter sig vid samma bord, ja jag kan inte ens säga män till dom.
Dom var gamla, och jaa räcker det med att jag säger att den ena hade en skjorta där det stod: Dansbandsveckan Malung -04 på?! Jag tror inte ens jag behöver fortsätta..
Linda var iaf trevlig och glad som vanligt o glupskade i sig maten och pratade på.. vi satt 2 bord bort och ropade på henne, men hon total ignorerade oss så länge gubbarna såg på.
När Linda ätit klart, reser vi oss alla upp och Jacke går fram och säger - nu är det dags att gå!
Haha. Linda tackar för sig och den trevliga pratstunden.. Vi går ut och klippt och skuret så får Tess tebax sin 50 lapp.. Haha. där kan man snacka om att betala tebax snabbt! ;)

och såklart togs det bilder under en tokbra kväll tillsammans - lite smakprov kommer här nere.

  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0