test driving,


Idag har solen lyst över östersund och för ett tag så kändes det som vår igen, precis som söndagen för två veckor sedan när skinnjacka och brillorna åkte fort fram ur garderoben.. dessvärre åkte dom lika fort tillbaka eftersom söndagskvällen var i totalt snö kaos!
Nu hoppas jag däremot våren är här för att stanna - ja tack!

vi slog på stort med att grilla och inviga altanen hemma hos mamma och pappa för i år, så förbaskat gott så man äter så man nästan spricker!
Sen kom brorsan förbi och visade upp ny fin firma-bilen sin, kanon snygg blev den och jag blev först i familjen att test köra, jiho! =)
jag tog givetvis kort så jag kan göra smygreklam för min bästa bror! =)


Imorgon är jag ledig och det känns riktigt sköönt, har längtat till den här dagen riktigt mycket ända tills idag mitt på dagen då det plingade till i min telefon och där var ett sms från folktandvården, jag ska laga ett förbannat hål imorgon klockan 8,30 (!!!!!!!!!) på min lediga dag, blä! nu är fråga bedövning eller inte? jag vet fortfarande inte.. det återstår att se.

Sovgott!

   
gos myser på altanen och det som ser guld ut på bilen är svartreflex =)

Kommentarer
Postat av: Sabrina Nilsson

Vill du också ta del av Cocoo.se's senaste nyheter? Kika in i min blogg och se det allra hetaste! Kram på dig :)

2008-04-15 @ 23:02:25
URL: http://saabrina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0