Jihoo.


Idag har jag varit och skaffat skattekort som förhoppningsvis kommer om 3-5 dagar annars måste jag skatta 50% av min första lön. Heja norge snabba pååå! =)
Och om ungefär en halvtimma är det dax för ännu en arbetsdag, den första med bara jobb rakt igenom..
Jag klarade provet galant igår och som Emelie sa jag skulle kunna gjort det med förbundna ögon, yes siir! ;)
Vilket fall som helst så igår när vi skulle få prova på våra stationer och jobba, så fick inte jag och den andra svenskan plats nånstans så oss skickade dom ner i vaskerummet (vad har de med marsipan å göra??) Jihoo diska formar, men lovely eller så? Vi slapp ivarje fall göra nått där nere och tanten skickade oss till fika rummet och där satt vi och slappade i en timma.. Segt men paus är nått dom är bra på på det här stället..

Annars händer inte mycket alls, lägenhetsvisningar hit och dit.
Men snart är den här veckan slut - ledig freeedag. Wihoo!


Nu är det dax för working class hero.

behöver jag ens säga att jag längtar hem och saknar er?

Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica H

Saknar dig gumman!de här kommer du klara galant...Pussar!

2008-08-15 @ 01:17:58
Postat av: tobbe.

babe!

saknar dig massor!

men tjäna pengar nu så drar vi till värmen om ett halvår :)

puss kram!

2008-08-15 @ 01:35:03
URL: http://vagskada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0