Massage.


Stråket och yran veckan är över och allt ska nu återvända till sitt normala lugn igen..
Veckan har varit otroligt bra och jag har njutit varenda sekund med alla er. Tack.

Annars innehåller mitt liv en enorm skit hosta och förkyld som en kotte. är sjukt less på detta nu.
Idag har jag även unnat mig massage på världens bästa spakliniken, älskar det stället!
Så nu känner jag mig som en ny människa igen =)

Ikväll har jag och mamma börjat packa ner mitt liv i kartonger igen.. det är ju riktigt nära nu!
Imorgon ska det storstädas här så allt är klart i minsta detalj.
Sen hälsar jag hejdå till alla nära och kära och Heeej till mina underbara kombosar.
detta blir bra, sjukt bra! =)


Nu ska jag sova mig frisk!
Natti. Puss.


Kommentarer
Postat av: morbror Roland

kommer att sakna dig !!! men skriv dagbok så jag ser vad som händer kram !!!!

2008-08-06 @ 18:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0