Nära nuu.


Imorse tillbringade jag mina 4 första timmar på jobbet nere i vaskeriet, rummet där alla formar diskas. Är alltid nån stackars människa som drar den nit lotten varje dag, kan tänkas att det har med min med födda otur att göra att jag på 2 veckor har hamnat där 3 gånger? Rekord tror jag bannemig.
Jag har provat bankat eller rättare sagt slagit ur choklad ur formar hela morgonen..  vissa sitter tametusan stenhårt så jag lär ha mäkta träningsverk imorgon =P
Jobbade med en hygglig karl som heter Harald, har jobbat på Nidar i 40 år, kliver upp och går på jobbet till halv 6 så han hinner sova 45 minuter i sin stol innan det är dax för jobb sen gömmer han även sina porrtidningar i kylskåpet, precis som alla andra gammelgubbar on the work!

Tog mig även en tripp ner i källaren för att byta skor idag, dom andra var det stålhetta åt höger och vänster på och vägde flera ton, så mina ben har värkt och haft en jäkla smärta i två veckor nu så nu tänkte jag att de bannemig fick vara nog. Kan mycket möjligt vara benhinneinflamation påstår dom och jag fick nya skor, dom lättaste och det tackar jag gud för. Vilken frihets känsla det blev på en gång!! =)

Imorgon ska vi alla svenskar packar små grisar tillsammans och sen jäklar bär det av!! prick 15.00 rullar två fulla bilar mot östersunds gator och jag längtar otroligt mycket!!

Sovgott!
Puss å Kram.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Äntligen :)

2008-08-21 @ 23:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0