nära nuu.



Igår innehöll dagen en massa packande och städande..
var även på jobbet och städade bort min kungplats som alla kommer slåss om nu, vem vill inte ha den lixom? ;)

Sen stog familje middag ute i byn högst upp på listan. Alla var vi samlade och det var g u l d !
Vi åt en massa gott och lekte med lilltrollet. Som även fick några paket eftersom ingen vet när jag återvänder igen. kanske om en vecka eller om tre månader.. den som lever får se.
det jag vet är att jag kommer sakna min familj oändligt mycket och det vet dom med..

Ikväll ska vännerna kramas hejdå och vi ska ha en toppen kväll tillsammans.
jag känner dock att tårkanalerna är sprängandes fulla och dom kommer även få släppa på trycket ikväll.


Häng med på min resa här för nu jäklar är det näära!

Puss å Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0