Norrbagge.


Yees vänner dag ett är avklarad och jag kan allt om choklad.. inte direkt.. Men hälsa, miljö och säkerhet är någorlunda inprintad i mitt huvud iaf..
Imorgon vankas det tydligen prov på allt vi lärt oss, ett prov på norska!
detta kan bli otroligt spännande och vem vet jag kanske kommer hem tidigare än väntat.. =P


Annars har dagen rullat på och jag har fått mig en konstig uppfattning av allt.. ni vet som det brukar vara första dagarna på nya ställen. Det är trappor hit och trappor dit, hissar där och här. tvätta händerna överallt och jaa ni fattar grejen lixom.. fabriken är enormt stor och jag kommer nog inte bara villa bort mig en utan flera gånger!

Kvällen har bestått av lägenhetsvisningar över hela trondheim, det känns så i varje fall. Vi körde fel en hel del gånger men tillslut kom vi fram =)
Hur fräscha som helst och lägenheten mitt i centrum som var värd 4,5 miljoner norska kronor skulle passa oss som handen i handsken nu när vi skaffat oss fina stora båtar att ha i hamnen!

Dax för lite bilder från stads vandring, lägenhetsvisning, våra båtar och världens brantaste väg!

Hoppas allt är fint med alla er där hemma.
Puss å Kram

     
   

Kommentarer
Postat av: tobbe.

kommer gå tokbra detta babe!

fixa allt i sin ordning så kommer jag!! :)

2008-08-12 @ 00:08:47
URL: http://vagskada.blogg.se/
Postat av: Emelie

shit pommes, längtar tillbaka till Trondheim när jag ser lite bilder! haha.. ja man går verkligen vilse i alla korridorer där.. men man lär sig, snabbt.. de roliga med att gå vilse är att man kan spana in alla andra avdelningar och prov smaka :) kommer gå super bra för dig! och om provet är desamma som förra året, så klarar du det galant! du kan göra de och blunda faktiskt :) PUSS

2008-08-12 @ 11:48:21
URL: http://emelielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0