ohyes!


Jag är verkligen riktigt dålig på att hålla er uppdaterad om vad som händer och sker här borta..
anledningen till det är nog mest att det inte finns så mycket ork när man kommer hem, om man kan kalla detta hem.
Men läste tobbes blogg i dag som påminde mig om att jag kanske borde printa ner några rader.. Läs den ni med http://vagskada.blogg.se/ han är tokig han min söta vän! =)
Jobbet går iaf kanon bra, trivs som fisken i vattnet och vi är ett jätte bra gäng. Packar marsipangrisar i en sjuhelvetesfart och har pauser lite titt som tätt - perfect!

Förra helgen var det fest bigtime som stod högst upp på listan. En händelserik helg dessutom.. känns som vi kryssat av saker att göra i den här staden på en helg  som man kanske gör på ett halv år, inte riktigt men nästan!
Efter vi lekt to much kung i baren i fredags och blivit tjenis med bartendrarna fick vi en free lördagskväll med även då goda drinkar.  =)

På fredag vankas det en tripp hem till kära östersund för en helg, ska bli lovely.
Jag ska checka in ett nyrenoverat vardagsrum som jag hoppas är helt klart? Har inte hört nått mer på den fronten förutom förra veckan då morbror hade varit där och tapetserat den snygga tapeten. =)
Sen på lördag blir det kräftskiva med dunder och brak i goda vänners lag, kan man annat än läängta hem då?? Ge mig Fredag klockan 15 nu taack! =)


Nu ska jag kika på sex and the city och hälsa på john blund samtidigt som jag hör grävmaskins ljud strax utan ör husväggen, vilket inte heller minskar min hemlängtan!

Vi ses ihelgen älskade ni.

puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0