trivs.



Jag älskar min dusch, min säng, mitt hem.. Här trivs jag!!
Helgen har varit intensiv men världens bästa helg å än är den inte slut =)
Jag har somnat varje natt med ett leende på läpparna istället för tårar som sakta fallit ner.. Skönt som sjutton!


Det känns direkt när man är på hemmaplan igen och man trivs ut i fingerspetsarna. Men imorgon är en ny dag i mitt nya land och bilen tar oss tebax igen, då ska även allt packas ihop inför en ny flytt igen.. helt ärlig så har jag knappt packa upp nått än, så är bara svisha ihop allt och lasta bilen full. För imorgon flyttar jag tebax till inherredsveien 113 =)

Tack alla vänner för en kanon helg! =)

Puss å Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0