finally friiiday!



Jag somnade tillslut inatt men flög upp ur sängen vid 4 tiden och då spelades tre kronor förfullt på min dator.. var bara att klappa igen den och försöka somna om.. efter många om och men gick det och sen vid klockan sex pep såklart väckarklockan!
kravlade mig tillslut upp ur sängen och tog mig på jobbet och jobbade några timmar. tackade även nej till jobb imorgon och det kändes så otroligt sköönt!!
Nu är jag ledig till måndag  klockan 15,45 GÖTT!! =)



Nu inväntar jag min kära vän Per, så ska vi åka på hans jobbfest och äta god mat, dricka gott å se på bra underhållning! =)
sen ses vi nog ute i svängarna vänner!


Trevlig kväll på er!
Puss

Kommentarer
Postat av: Desirée

Du har fått en utmärkelse =)

2008-12-09 @ 19:15:59
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0