indeed.



Dagens konstaterande: Sluta läsa gamla sms.
Varför sparar man dom ens?
Kan ha å göra med att min finess rika sak är så fullproppad med skit att det inte ens går att radera ett fjuttigt sms förrens den total-låser sig och inte går att öppna på över en timma.. har man över sjutusen sms så är det inte bara sms från förra veckan utan flera månader tebax gamla sms..
Och med min nyfikenhet kan jag ju inte låta bli att gå tebax å läsa dom gamla ibland.. men det är dumt.
dumt så inihelvete - just nu önskar jag bara att jag kunde ta delete på allt skit i telefonen och att den var som ny sen!
men för att det ska ske måste den lämnas in och då är jag mobillös i x antal dagar/veckor. vilket iofs kanske skulle vara bra det med!

Jaoo, annars då.
Läste mitt års-horoskop för 2009 och första meningen löd:
2009 blir ett år med många förändringar.
Så det kan gärna få bli tvåtusennio nu för i'm reeeady!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vart läste du det horoskåpet då? Jag vill läsa min också! :)

2008-12-04 @ 14:35:52
URL: http://evelina85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0