still sick.


Fredag eftermiddag sa det pangtjoff återigen och huvudet var fyllt av snor, enorma mängder snor! Fattar inte vart skiten får plats!
Så yes, min helg har innehållit feber,snor å halsont i det hela. Det mest intressant som hänt är när febertopparna tar en rejäl fart uppåt i skyarna eller faller fortare än spöregnet själv neråt. Intressant helg, mycket!
Därför kommer även denna dag tillbringas hemma ihopp om att lyckas ha en hel dag i vaket läge utan att vara iproppad en massa ipren och dylika saker.
Det som barmar min sjuka kropp är att jag inte fixat en endaste julklapp ännu, vilket är likamed stress.
Då jag jobbar fullrulle både tisdag och onsdag dagarna igenom förstår jag inte själv när tiden för julklappar ska finnas? Bra tajming där sjukling.

Igår stod jag på benen iallafall och familjen begav sig till min brors familj för mini julafton med världens sötaste trollunge! Dock även här, glömde jag min kamera hemma - fyskäms! Men hon var söt som ett tomtebarn och blev överlycklig för alla paket, stortjejen min!

Nu blir det thé och stickning (ni hör ju bara där hur min helg har varit!) i soffan å sen tänker jag bannemig bli frisk och få tebax min idérika hjärna angående julklappar a'la syster!

Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Desirée

2008-12-22 @ 09:28:56
Postat av: Desirée

Men fasen du kan ju inte vara sjuk på jul nu =) Håller tummarna att du blir frisk. Jaa men vad roligt då kommer vi ju träffas på G3 =DDD Men vi MÅSTE träffas när du blivit frisk!! Puss & kram

2008-12-22 @ 09:32:07
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0