humor på högsta nivå..

Idag har jag fått min första förfrågan om vilken adress Mekonomen i Falun ligger på.
Slå upp det ni med, så förstår ni hur otroligt roligt mindre människor i vårat avlånga land har om dagarna! =)
Men jag klagar inte, dom skrattar ju iaf!! =)
Det dom inte vet är att minuttaxan är 12kr, eller så är det helt enkelt pappa som betalar! =)

Annars har det varit en skitdag rakt igenom, nästan bokstavligt talat dessutom.
Jag tänker inte dra alla över en och samma kant, men jag kan säga att nästan alla kunder jag haft idag hade nog käkat samma frukost i morse, dvs taggtråd.
Så sura och otrevliga. orka?

Nu ska det lagas mat och sen städas för imorgon vankas finbesök i lyan! =)


På återseende!
puss å kram


Kommentarer
Postat av: Nikke Steeeech

Jag gatt givetvis kolla upp det och känner mig nu som en väldigt liten människa, för jag garvade faktiskt en hel del!!=) Varför gjorde inte jag sånt som liten..

2008-02-26 @ 20:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0