massagestol..


I fredags kastade jag och Jessica i oss lunchen för att hinna med
ett besök i jobbets massagestol..Vi tänkte att den måste ju testast och se om den är så skön som folk säger!


Jag entrade stolen först med Jessica som instruktör..
Det var en jäkla massa knappar och finesser hit och dit men tillslut fick vi igång maskinen.
Det var nog det oskönaste jag varit med om i hela mitt liv, den pickade i ryggen och vibrerade i rumpan och ja guud vet vad!

Vad-massagen ska vi inte ens tala om för det var en jävla paain!
Så jag hoppade fortare ur stolen än jag hoppade i, och tacka vet jag riktig massage!

Jessica tyckte inte heller det var en höjdare men hon tjurade kvar längre än jag.. hon satt där
ända tills hon inte kände smärtan i vaderna länger..! =)


Så den fick inte så många plus från oss.. Men, den ser förjäkla härlig ut! =)




Kommentarer
Postat av: Hanna

Du ser, det där var min uppfattning om dessa stolar också :). Men nu har jag gett den några chanser till och den blir faktiskt bättre och bättre, tro mig :) Även fast det kanske inte är någon höjdare så får man ju ändå göra något annat än att jobba ett tag, det är ett stort plus :) Puss

2008-02-25 @ 20:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0