Slappdag..


Dagen har varit rätt så lugn, endast utbildning och möte..
Och bara för jag säger så, så kommer säkert allt köra ihop sig imorgon istället.. =P

Dessutom sitter host-fan kvar fortfarande, när ska detta ta slut?
Känns som om någon liten skit bacill sitter och kittlar mig i halsen dagarna ut och in.. Och det börjar bli riktigt irretersamt.
Fast jag fick lite kuckelemuck medicin på jobbet idag som ska vara kanon mot halsen, så jag håller en tumme och ber lite snällt till gud.. Så blir det nog säkert bra ska ja se! =)


Snart är Singstars-Josef hemma istan igen med säckpipan och en present till mig hoppas jag!
(Josef du kan läsa en Absolut Disco!!) tack på förhand! =P

Puss och Kram Hjärtebarn!

Kommentarer
Postat av: stinsen

alltså, hosta får man om man partar för mycket.

2008-02-20 @ 08:13:22
Postat av: Cissan

Hahaha du o jag o våra sjukdommar.. Galet. Ligger till sängs fortfarande då jag nästna hade 39 i feber igår. Så idag ska jag, tro det eller ej till läkaren. Så här är jag jätte hispig o njuter av mina 2,5 timma kvar i livet.. Suck o stön.. Hoppas du får en fin dag o blir av med hostan snart!! Kramar

2008-02-20 @ 08:35:54
Postat av: Josef

Hehe vi får väl se vad Tomten kommer med ;)
(och JA han kommer på födelsedagar också nuförtiden)

2008-02-20 @ 09:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0