solarietunnel aka rymdskepp!

I torsdags kom Micke förbi för att säga hejdå innan hans resa till norway och en massa jobb.
Han berättade då att ett nytt solarium anlänt till östersund, en solarietunnel - wow!
Jag blev imponerad till tusen och tjatade med mig syster om att gå dit nästa dag, sagt och
gjort. Hon berättade även för sina vänner, percis som man gör såklart.
Vi skyndade oss dit och yiiha där stod skönheten rakt upp och ner.
Max tiden var 14minuter och rekomenderad tid 6-7.. Jag och min kaxighet i vissa lägen, sa att man lär nog lätt klara 10 minuter. tji fick jag!
Syster var den smarta delen av oss och valde 6 minuter!
Dax att entra denna farkost och billiga resa till rymden på 10 minuter. Tog tag i handtagen och körde igång - jeesus!
jag hann nog landa på månen x antal gånger och dom sista 4minuterna var dom värsta mitt liv har skådat i ett solarium.
Det kändes som jag skulle svimma, spy och tappa benen.
Men jag stod ut och det var tufft att ha testat - däremot var inte effekten den jag trodde.
Micke hade även sagt att hans kompis blev sjuukt röd och brun, ehm jag undrar bara hur länge han solade egentligen?!
Iaf det är testat och jag ska absolut testa igen, gör det ni med. Men börja inte med 10minuter är mitt råd!



Nu ska jag iväg och få världens bästa massage, det gillas skarpt och min rygg kommer bli glad!


vi hörs!
Puss.


Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Ha en trevlig söndagskväll! :D

2008-02-03 @ 18:31:17
URL: http://klintens.blogg.se
Postat av: stina snygg-grannen

Hallå, hallå! Det här är X22! Jag söker efter dig,
jag anropar försvunnen astronaut!!!!!

2008-02-03 @ 23:26:33
URL: http://kalaskula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0