thank god i'ts fridaaay.

Dagen har innehållet jobb, go-lunch med syster och en massa skratt!
Jag har aldrig trott att min svenska har varit så kass som den tydligen är i vissa tillfällen..
Vissa ord är otroligt svåra att utala, vilket lätt kan framkalla en stammande effekt på just det ordet..Det låter grymt roligt men det är dessvärre inge roligt om det är en surkund man har i telefonen som inte alls uppskattar att man har talsvårigheter ibland.. varför döper vissa sina butiker och barn till konstiga namn?


Pappsen har förövrigt fått jobb - det berömda räcket som pryder våran stads största rondell ligger nerkört ännu engång, men den här gången har inte jag varit och touchat innan, så det så! Inga mer gratis jobb åt han - jag hatar vägräcken!



Imorgon tänkte jag impa som en svischande snöboll nerför backarna i fjällen om vädret är med oss villsäga.



Nu är det helg vänner!
Puss å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0