underbart!


Vilken underbar dag ! !
En massa snö, sol och inte alls så kallt ute. En sån här dag vill man bara vara uppe i fjällen, åka skoter, dricka varm oboy och äta mackor!
Men istället är man sjuk... Fast mår otroligt mycket bättre än dom andra dagarna! =)

Så jag åkte hem till mamma och tog med mig Farfars hund och min innekatt ut på en liten promenix! =)
Bella hoppetossan själv, går aldrig att fånga på bild, hon är alltid i luften. Hopp dit och hopp hit, som en studdsboll och jag ljuger inte ens!
Missan min kära missan, har bott med mig i stan ett tag, men sen flyttade jag till norge och kom hem tok allergisk mot hon, så hon får stanna hos mormor och morfar istället och förblir en innekatt på landet, och hon gillar't till tusen, den latkatten! =)


     
    
  

Kommentarer
Postat av: Pauline

KRYA PÅ DIG!!!!

2008-02-07 @ 19:18:48
URL: http://buuulis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0