Världens Bästa..


Imorse vaknade jag efter x antal snoozningar och lika trött var jag för det.. Men pallrade mig tillslut ut ur sängen gjorde mig klar och tog min raska promenad på jobbet. 

Påväg till jobbet pratade jag med mamma och bad hon handla lite saker till mig under dagen.
I det ögonblicket ville inte mitt minne komma ihåg bombnedslaget som pryder min kära hall där hemma. Utan låter hon gärna åka hem och lämna av det hon har handlat.. 
Det var sen, senare under dagen mitt minne om bombnedslaget kom tillbaka och att mamma faktiskt skulle ta sig in där på nått sätt.. Herreguud hur skulle detta gå?
Man måste ju nästan bokstavligt talat ta sats från grannen och göra ett rejält längdhopp för att ens ha en chans att komma in i lägenheten.

Vilket fall som helst hon klarade det och jag peppade upp mig själv för det sista hoppet jag skulle göra när jag kom hem, sen skulle skiten kastas!
Jag hoppar, landar och öppnar kylskåpet och kollat vad som inhandlats, allt jag ville ha fanns där och jag blev glad! =)

Sen kom Evelina och vi började laga middag, då jag ser en knippe tulpaner pryda mitt köksbord, jag blir brydd och frågar genast Evelina om hon haft med sig dom, eftersom jag inte sett dom där innan och jag dessutom inte har sett hon haft med sig dom hem..
Men så var inte fallet utan det var världens bästa mamma och pappa som hade köpt dom till mig!! =)
Då blev jag ännu gladare och den här dagen kunde inte slutat bättre!!
Ni är bäst och jag älskar er!


Glöm aldrig bort att det inte behövs så mycket till för att göra en människa glad!

Nu ska jag avrunda min kväll med att mysa ner i soffan och kika på Grey's Anatomy!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: stinilini

ååh, vilka snälla päron du har!! :)

2008-02-21 @ 21:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0