VM invigning!


I fredags kom Evelina förbi, vi lagade kanon god mat och drack massa gott, kanske till och med förmycket! =)
Vi missade invigningen men hörde fyrverkerinera smälla som bara den.
Sen begav vi oss ner mot centrum och Öl-huset!
Det kryllade av folk, precis som yran men på vintern. Nästan som det kändes enormt mycket mer människor än under yran! =)
Vi traskade in på Ölhuset och träffade några vänner, nya som gamla! =)
En norsk man som var en jäkel på att dansa, även om det mest var underhållning för oss andra så var det säkert en show för han! =)
Sen blev det olearys och ännu mera fest. En kanon rolig kväll med andra ord! =)


Lördagen tillbringades först på staden och sen godmat och fest igen. Det kryllade av gulvästade poliser överallt som tömde ut allas alkohol, jag förstår inte. Det är VM här en gång i våra liv, låt då förtusan livet vara en fest! men noway. Det blev olearys även då och packat med folk, östersund lever även på vintern just nu!!


Söndag var seg, upp och åka till Lit på dop, men han är söt Lill-Kalle och det gick faktiskt tokfort även om jag tyckte prästen svamlade ute på villovägar ibland.. kanon god mat även då! =)
sen bar det av hemåt och träffade tjejerna igen, lill pluppen var i stan och gav mig ny energi! tack! =)

Ska lägga ut lite bilder från helgen senare....

Nu ska jag iväg på middag och ha en mysig kväll! =)


Ha det bra!
PussKram


Kommentarer
Postat av: Josef

Låter som en rolig helg! Jag däremot var på ett besök på akuten här i Dublin hehe. Läs resedagboken så får du se babe =)
Inte jag som gjort mig illa!

2008-02-12 @ 10:16:07
URL: http://www.resedagboken.se/Josefost

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0