i huvudet på malina,


Andra dagen är avklarad och den gick galant den med.

Men jag är otroligt trött.
Imorse ville jag verkligen inte kliva upp, snoozade x antal gånger innan jag rullade ut ur sängen. Guud så skönt det är att sova!


Förmiddagen har vi tillbringat med en massa engelska.

Vi har en lärare som kommer från Bristol och som därför pratar riktig brittiska som jag personligen tycker låter gudomligt fult.

Jag kan inte ens titta på sånna filmer, det får mig enbart att tänka på Mr. Bean, och han pratar ju inte ens.

Men hon var trevlig och bra, vi ha lekt och haft oss hela förmiddagen! =)


Sen var det data och kundservice. Känns som vi repeterar hela gymnasiet ihop tryckt till 4 timmar.

Men det är skoj och som vi alla redan vet, kunden har alltid rätt.


Min Kanon Morbror fyller 60 år idag, Grattis i massor till han! =)
Så delar av släkten är uppe i Åre på Dippan och Wallmans salonger och firar

med en kanon god 4rätters middag och oändligt mycket gott att dricka!

Jag är avundsjuk men vissa har ju en plikt som kallar, hah där fick jag äntligen det sagt. ;)


Ikväll är det Gossip Girl som ni förtuusan inte får missa!

Jag kommer sitta klistrad och återigen bli fast i såpavärlden, i love it!

sen är det Carolina Gynnings kanon program, så jag placerar mig i soffan hela kvällen! =)


Ha en bra kväll!

Puss


Kommentarer
Postat av: tobbe.

hejja malin!!! :)

2008-01-31 @ 16:56:40
URL: http://vagskada.blogg.se
Postat av: tobbe.

Haha, amen får troligen nytt jobb ;D
Lån vännen..Lån :D
haha

2008-01-31 @ 18:42:37
URL: http://vagskada.blogg.se
Postat av: tobbe.

haha nää har jag inte!
du får ta ett kort med din flashiga mobil så jag får se!!! :D

2008-01-31 @ 21:41:50
URL: http://vagskada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0