im back on track.

Första dagen avklarad. yiiha!


Det börjar med att jag kommer sist in i rummet, visst har jag varit sen många gånger under min skoltid men att börja med att komma sist av alla känns ju lyckat.
Ja, jag var ju inte sist så dom redan hade börjat, men jag var sist på plats så att säga.

Det ända jag kan minnas med att komma sist är när vi stegade in samtidigt som luciatåget på gymnasiet en luciamorgon.

Men det fanns säkert nån tjusning med det oxå, dom var vackra och vi kom med stora mysiga vinterjackor och särar på tåget. Det var fint.


Nog om det, jag var även y n g s t . gamla jag yngst, det börjar bra det här!

Jag fann en tre år äldre vän på engång och kände mig mindre liten ett tag.

Ända tills vi skulle presentera oss själva och berätta vad vi gjort.

jeesus.
Erfarenheter hit och dit, jag om min nyfunna vän avklarade våra presentationer på max 4minuter, resten höll på i 20.. behöver jag fortsätta?

Sen blev det grupparbete med en redovisning redan på onsdag, här kör vi snabba puckar!

Imorgon är det engelska hela förmiddagen, sist jag använde engelskan så många timmar i sträck var med mina polska vänner. Det känns som en evighet sen!



Men min första dag i skolbänken sen tre år tillbaka har gått galant, dom är supertrevliga och jag trivs. =)

Påvägen hem höll jag på krocka med en ambulansbuss, jag menar då förståss ingen sån där personbilsbuss som jag får köra, utan en b u s s.

Ni vet lika stor som den som går till Stina i hammarstrand.

Min fråga är vem åker den som ambulans?! En jätte?
Eller är den till för krissituationer och frakta massor med människor i samtidigt?

(isåfall kan jag berätta det på min redovisning på onsdag, jag ska berätta om bla. krissituation om ni undrade.)

Ambulansen var iaf enorm och skulle kunna innehålla hela sjukhusets personal, ja nästan så!



Nu blir det american idol och ett gott skratt!

Godnatt och Puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som som du haft en bra dag, duktig du som pluggar babe!

2008-01-29 @ 12:28:00
Postat av: Josef i Dublin

Jag saknar dig babe! Bra att du tittar på American Idol, nästa säsong ska vi söka till idol ;) puusss

2008-01-29 @ 12:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0