Sol i sinnet.



Vaknade upp av lycka och såg att det var riktigt bra stekar väder ute, svishade om fort och burnade ut till mamma och pappa direkt. Här har jag stekt hela dagen och det har varit sjukt bra väder =)
Dock lär det väll bli en jäkla åsk-smäll idag med, åskan har verkligen älskat byn den här veckan, slagit ner x antal gånger och förstört diverse saker i olika hus. no good. jag hatar åska!!!

Idag vi grilla och sen ska jag återvända till staden för en chill-kväll med världens bästa vänner. det gillas! =)
Nu ska Mamma bjuda på tiger-melon och jag är skeptisk.. den ser livsfarlig ut bokstavligen talat.


Kommentarer
Postat av: Desirée

ja vi måste ju träffas!! När kan du?? Jag tycker vi ska boka en dag NU =)

2008-07-22 @ 10:31:24
URL: http://glitterfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0