all right!


Denna helg var sjukt efterlängtad när det var dags att logga ut igår eftermiddag 17,50..
Däremot hade jag tydligen haft torsdag i huvudet hela dagen lång och gått på torsdags schemat enda tills min sista rast - Bra Malin Bra!!

Gårdagen blev mycket chill, var chaffis åt brorsan och slappade bara hela kvällen lång - skönt som attan!
Är 4 arbetsdagar kvar nu sen väntar lite ledighet och ett fullspäckat schema med sol sol och sol! ;)
Skattepengarna från Norge har även dimpt ner och det känns förjävla braaa!! =)


Nu ska det fikas lite och sen styr jag min kosa mot världens bästa kalaskula igen! =)

Ha en trevlig kväll!
Puss.

Life is, life is, life is good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0