det lilla extra..


Det är det lilla extra som kan göra en människa glad var dag.
Igår kom jag hem från jobbet trött och hungrig och bara ville ha mat på stört.
Öppnade kylen för att ta ut och värma pizza biten som blev kvar sen dagen innan..
Öppnar kartongen och blir bara glad, inte för att pizzan ligger där och ska hjälpa min hunger utan för att någon som ätit en bit av samma pizza tidigare idag lämnade ett fint spår efter sig..
värmde min hjärtformade pizza bit och somnade gött på soffan! =)

Idag kom jag hem i ilande fart från jobbet, solen sken och värmen var på topp!
Blir bara glad då jag får se våran lilla gård utan för fönstret (läs gräsplätt)
Gången till parkeringen pryds av fina rosa blommor och utemöblerna är framsatta - nu är det sommar!


Kommentarer
Postat av: stiiina

men vem är "någon"? du sa ju att det var pizzagubben, nu blirja sur.

2008-06-09 @ 14:59:11
URL: http://kalaskula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0