Helg..



Ännu en helg har bara svischat förbi, man hinner inte mer än att logga ut fredag eftermiddag så är det inloggning måndag morgon igen. Vart tar tiden vägen?
Gårdagen innehöll en inställd och flyttad personal fest pga. regnet! förbannade regn.
Men inte tjurade vi ihop för det, vi bidrog med en mini personalfest, fotboll och alkohol.
Då spanien var snäppet vassare eller så var det bara tur, jag säger varken buh eller bää.  Så firade vi ändå med marsmallows gjorda på grillen och skålade x antal gånger. =)

Nu är det tvådagars fullt speed på jobbet och sen har jag 5 dagars ledigt och quality time ska spenderas med blandannat gulltussa!


En hop av bilder togs även denna kväll. Varsågod!
Puss.

               

     

Kommentarer
Postat av: stina

hej tussen! dig kan man allt lita på som alltid laddar upp bilder efter helgens bravader! det får mig att känna att jag inte missade så mycket. jag menar jag kollar med sån inlevelse på bilderna så det känns som om jag var där och upplevde allt ihopa jag med! ;) har fått mail från ingemar nu. jag HATAR när man är seriös och skriver ett jättelångt mail och så får man inte mer än en rad tillbaka? han var iaf svensk. puss och kram - syns på stan!

2008-06-16 @ 10:42:07
URL: http://kalaskula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0