Kärlek och Tårar.


Kvällen har innehållit massvis med kärlek och tårar, om och om igen.
endast för vi är vänner och tycker om varandra!
Det blev ett snabbis hem efter jobbet för att svisha om till min snygga carrie klänning, som jag sparat för just detta tillfälle...
om det vore så väl, det är svin kallt och det fick bli en "varmare" klänning ikväll.
Skyndade på, knackade på någons dörr som inte ville öppna - besvikelsen steg en grad högre.
Men tiden fanns inte för att vänta på någon för nu skulle vi in i New York's värld, med glitter, glamour och endlöst mycket kärlek och vänskap!
Som vanligt så är godis påsen, drickan och popcornen nästintill uppätna innan filmen ens börjat rulla..
I detta fall gjorde det inget, för det fanns inte tid till att äta något under själva filmen.
Jag och världens bästa vän har varit och kolla på Sex and the city filmen och det är den bästa film jag sett på länge, länge, lääänge!!!
Skulle kunna gå om och om igen och bara gråta och skratta på precis samma scener varje gång. Love it!

Har du inte sett världens bästa tjejgäng än - så gör det på störten!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

ser fram emot att se den. i helgen blir de av :)

saknar dig tokis! puss

2008-06-25 @ 22:17:51
URL: http://emelielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0