Leedig!


Ordet Ledig klingar för ljuvligt bra i mina öron och det är otroligt skönt, har tagit dagen precis som den kommit och inhandlat det mesta inför en toppen helg - jag gillart! ;)

Sommaren har även kommit till metropolen - äntligen lite bar hud ! ! !
Suss och jag hade lämnat av Helen hemma och skulle bege oss mot mitt gamla jobb.. Då vi kör förbi en avklädd, välbyggd, fräscht brunbränd man, gosh! Han var så fräsch så vi var tvungen att vända i rondellen och kolla in han igen. gud i himmelen vilket ögongodis! =)


Kram.


Kommentarer
Postat av: Annichen

Hej gumman! vad härligt att få vara lite ledig!!! :)

jag tänkte faktisk bara skriva till dig att jag har länkat till din sida om det går bra! annars tar ujag bort den!!! jag har ju fallit för grupptrycket nu och skaffat mig en blogg jag med,,, men det är första gången idag så vi får ju se! kramar

2008-06-19 @ 17:51:07
URL: http://annichennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0