ingen vanlig dag..


Igår, 6 Mars. var ingen vanlig dag för Joosef anlände hem från den gröna ön igen och mina rynkor blev ett år djupare. Ohyes. Jag är nu mer 22 år och det känns bra tror jag..! =)
Gårdagen flöt på realtivt bra, sura kunder är en vana snart. Däremot är det sjukt trist att bo själv när man fyller år, det är som att stiga upp och säga Ja men Grattis då till sig själv. Nästa år ska jag fira min födelsedag med någon redan från morgonen, såväl om jag måste flytta hem till mamma och pappa igen!
Det är dö trist faktikst. Ja.

Sen blev det middag med la familia och tårta i stora lass. mums. min mamma är bagare, om ni missat nått! Hon är klockren. Och det är resten i min familj oxå förden delen!

Paket fick jag givetvis, bildbevis på några av dom oxå! Tack tack och åter igen tack allihopa för fina paket, blommor, sms och allt. Ni är toppen!


Ihelgen ska jag kolla ut en ny snygghet jag ska införskaffa mig sen ska det firas, ikväll är det Josef's hemkomst vi firar och imorgon mina djupare rynkor!

Ha en bra helg vänner!
Puss å Kram Hjärtebarn!

 

Kommentarer
Postat av: Stina

Wooow! Biljett till Allt för byyyn!! :)

2008-03-07 @ 22:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0