välkommen!


Idag var jag och hämtade ut min nya snygghet och ett nytt simkort, så nu jäklar kan ni både sms:a och ringa mig igen, thank god! =)
beställde även en snygg golla väska till min kamera, så nu behöver inte den bli blöt varje helgen heller!  =)


Idag har jag haft en skit dag rakt igenom och bland mina sista samtal innan hemgång fick jag först en flåsande gubbe i örat och sen en man som frågade vad jag hade på mig.. varför blir jag ens förvånad längre? 
Vilket fall som helst så tappade jag nog hakan och satt som en frågetecken och stirrade rakt in i dataskärmen, knäpp tyst..Medan mannen efter x antal sekunders betänketid lägger fram lite charmigt (tror han!)
- jaa alltså vissa tycker det är roligt andra inte, men men har du nummret till..


Nu är det dax för sängen, imorgon är det min tur att väcka Jessica eftersom hon försovit sig hela veckan lång, kan ju bli spännande och se om de är jag som försover mig imorgon istället...

Godnatt !
Puss å Kram



obra bild, men snygg mobil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0