Fridun.


Idag har jag jobbat och slitit. förstår inte hur man ska stå ut med att jobba som en tok i minst 48 år till?
Jag är 22 år och redan trött på att jobba heltid, så jag siktar in mig på att bli rik nångång istället! =)

Efter jobbet så svishade jag och mamma om kläderna till värdens bästa faster- och bonus farmor-rollerna och begav oss hem till brorsan och lill fridun! =)
Och där har vi varit tills nu, vi har lekt, gosats, badat, kikat på tv och allt som hör till! =)
Hon har varit super nöjd och var sötast i världen när jag nattade henne - hon är stortjej nu!


Imorgon är en ledig idag och det tackar jag gudarna för - sovmorgon nästa!! =)
Ska även göra en uppdatering från Lördagen som var lätt den bästa kvällen på mycket länge!! Klockrent!


Sovgott vänner!
Puss å Kram

  

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Herregud vad söt hon är :)

2008-05-06 @ 10:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0