L ö r d a g !

Louise entrade min dörr vid tre någongång på eftermiddagen och sen började vi våran vandring ner till Niklas för att dricka lite och spela guitar hero med halva kusin skaran! =)
Jag är fortfarande sämst på det underhållande spelet och jag tackar gudarna för att jag inte blev musiker.
Meen det kan tilläggas att jag slog syrran senare på kvällskvisten, men hon är lika kass hon så det räknas nästan inte.. haha! =)

Efter lite spelande så packade vi ihop oss och gick mot Gamla Teatern där ett bord stod bokat från klockan fem. Berit, som fyllde år hade tydligen inte en aning om att vi alla skulle med. Hon trodde att det var den äldre syskonskaran bara och jag tycker synd om Gisela som fick trycka i sig mat två gånger inom några timmar på samma kväll.. Haha!
Hon blev skapligt ställd när vi kusiner och några med respektive staplade in och fyllde upp det långa bordet vi bokat.
Dricka beställdes in i stora lass och den goda maten serverades. Strips, kött, bea och nån brödbit, kanon gott var det och vi blev proppmätta - skänker fortfarande en tanke åt Gisela som redan ätit en gång!!

Vid 7 började showen och varade i några timmar framåt, det var Allt för byn vi såg och jag kan inte mer säga än - har du inte sett det, gå och se det! Klockrent bra var det!! =)


Efter showen stannade vi kvar ett tag och rosa drinkar flödade fort förbi - Men ack så jäkla skoj vi hade det!!
Kvällen avslutades med fest hos Niklas med mera guitar hero och sen slutligen en galen kusinkväll på krogen!
Jag vet att alla hade precis lika roligt som jag och är riktigt nöjda med denna kväll. Man kan till och med sluta fundera på vem man är mest lik i släkten...
För en sak som är säker är att vi alla vet hur man slår klackarna rejält i taket!! =)
Tack ännu engång för den bästa lördagen på länge, och såklart kommer bilderna här nere, glöm inte att en bild säger mer än tusen ord!!
Tack! =)


image178
Alla är samlade.. =)

image179
Mat är gott!

image180
Kusin Niklas

image181
Kusin Petra..

image182
Och hennes Tomas =)

image183
Louise och Gisela

image184
Börje och Moster

image185
Mamma och Jag

image186
Linslusus och Systeryster.

image187
Morbror och Ulla

image188
Mama miia och suss.

image189
Bigbrother och linslus.

image197
Ibland måste man smygdricka..

image203
Morbror och Linslus.

image195
Kusin Anna =)

image196
Kusin Jocke =)

image191
Marie, brors tjej och Friduns mamma.

image192
Linslus och Pappa! =)

image193
Behöver jag ens tillägga att det var - Pappa betalar! =)

image194
Taackgärna! =)


Och lite Show förstås... =)

image198

image199

image200

image201

image202


Kommentarer
Postat av: Systeryster

haha, jag lät ju dig vinna! ;)

2008-05-08 @ 17:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0