personalfest.


Ledig dag idag, hade tänkt att ta en lång super skön sovmorgon, men tjii fick jag då min granne håller på renoverar förfullt och hantverkarna sätter igång sina maskiner prick klockan 8! Och lyhört som det är går det verkligen inte att somna om till detta förbaskade oljud, sånna här gånger hatar man hantverkare. Men det går snabbt över när man tänker på hur jäkla händiga dom är, det ska min man oxå vara.. Händig alltså! =)
Tjurade kvar isängen tills 9 då jag tillslut klev upp och tog tag i tvättberget, rolig ledig dag!
Det är dessutom majmånad och det snöar ute!!  vart är världen påväg?

Kvällen igår var märklig. mycket skumt folk som ringer och det ena erbjudande efter det andra - nejtack!
Jag fick ett samtal igår eftermiddag av en äldre herre som befann sig mitt ute på gatan med goda vänner omkring sig (dom trettio första sekunderna ger mig det intrycket, ja!) Han låssas först att han inte hör när jag svarar för att sen rycka upp telefonen och utbrister ett Hhhaallåå! Han frågar sen efter Mekonomen i Falun och vill gärna höra adressen tvågånger för att sedan brista ut i ett jäkla gapskratt. Jag hade just i den sekunden lust att kläcka ur mig - Där kastade du precis 24 spänn rakt i sjön för det roliga samtalet.
Alltså jag förstår om barn tycker det är roligt, men vuxna, gamla, äldre, rika män?
man undrar ju nästan om det är till deras telefonräkning min jäkla skatt går?

Ikväll är det Personalfest som står högst upp på listan!!
Middag, alkohol, bowling och utgång - det ska bli kanon skoooj!!
Humöret är på topp, allt är inhandlat, kameran är full laddad och nu kööör vi!
Vi är på gång - Ikväll kan allting hända! =)

På återseende!

Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0