hej torsdag.


Även om jag bad till gud sjuhundraelva gånger inatt att jag inte ville ha torsdag så lik förbaskat blev det torsdag och nu även torsdagkväll.
Dagen har gått OK, sätter varken bra eller dåligt betyg på den utan det får hamna där mittemellan någonstans.
Det är otroligt mycket information som har gått in genom ena örat och ut genom det andra på mig idag, kände mig hyffsat omotiverad till att lära mig något nytt just idag. Men se på sjutton nått har jag säkert lärt mig eftersom jag ska dit imorgon med! =)
Är otroligt trött i både huvud och kropp så jag blir lätt vaggad ikväll, äntligen!


Annars fyller Björn 27 år idag och det har vi firat med sju sorters kakor och två olika tårtor, mumsigt! =)
Han fick ett jätte fint fotoalbum och en körkortsbok av oss alla - he like it! =)



Nu ska jag hoppa i säng, imorgon är en ny dag och nya tag!
Godnatt!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad roligt :) Skönt med nytt va?? (även fast de e mycket å lära sig)

Ja jag jobbar ganska mycket, förutom denna vecka har jag bara jobbat 2 dagar, orka inte mer :P

2008-11-28 @ 07:22:46
URL: http://mikalela86.blogg.se/
Postat av: Desirée

vad är de du lär dig om då? klart att vi måste ses snart!!! =) vad ska du göra i helgen då? här blir de lugnt. Melvin har blivit sjuk så idag ska vi på hälso med honom =/ Kram kram

2008-11-28 @ 09:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0