kalas.



Jag är verkligen urusel på detta med å blogga förtillfället.. men det kommer säkert någon gång det med, som allt annat! =)


I lördags var vi i Orrviken på Daniels 30års kalas som firades med dunder och braak.
Var en utav dom bästa kvällarna på länge. Tack kära ni och Tack Daniel!! =)
Hade de inte varit för att det tar sån jäkla tid att ladda upp bilder här, så hade jag gett er ett smakprov..


Idag har jag varit på arbetsintervju, vilket gick galant!
Så inom en snar framtid kanske ni ser mig på ett annat ställe i östersund! ;)
tackar världens bästa kusin för det och det här tillfället! love ya!


Prick en månad till Julafton idag.
Det firas med mys i soffan!

Vi hörs!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Pillan

Nu blir jag ju nyfiken, vart har du vart på arbetsintervju? Håller tummarna för dig :) Puss

2008-11-24 @ 18:14:28
Postat av: Mikaela

Åhh får jag fråga vart du varit på intervju?? Jag måste också skriva in mig på arbetsförmedligen.

2008-11-25 @ 22:53:39
URL: http://mikalela86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0