VIP - Bond, James Bond.


Endast speciellt utvalda personer är inbjudna, röda mattan är utrullad, man får gratis godis, chips och dricka och sist men inte minst goodiebags!
Kan tisdagen bli så mycket bättre?

Ikväll agerade jag respektive åt min kära vän Per. Bio var det vi skulle på och VIP inbjudan skulle man ha med sig!
Filmen som visades var Bond, kan meddela att både jag och Per höll på somna till lite då och då. Men gratis är gott! =)
Det var genom Pers jobb vi var inbjudna och man tackar ju givetvis inte nej till en hel kväll med världens bästa vän!
Dock så innan filmen började fick vi lyssna på en genomgång av Betong i en halvtimma, kan även berätta att goodiebagen vi fick innehöll saker som det stod betongindustri på - men goodiebags är goodiebags och jag har haft en kanon kväll! =)

Vi avrundade kvällen med lite onyttig mat och häng hemma hos mig, nu ska jag hoppa i säng för imorgon vankas en ny dag och ett steg närmare v e m d a l e n ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0