guess whaaat.


Gott folk mina ben följde högerhanden och jag blir kvar i stan ett tag till.. Och det känns som ett bra val! =)


Dagen i all ära börjades med en tidig morgon och en träff med Mårten och Jimmy för ett pass på gymmet. Yes siir, och jag var slut som artist när jag återvände hem kan jag meddela!

Sen blev det quality time med världens bästa mamma!!
älskade syster skulle egentligen oxå joina, men hon sov som en sjusovare istället med all rätt =)
Jag och mammsen käkade nyttigt, pratade skit och tillslut bestämde vi oss för en färd till Strömsund och Dollarstore - då ingen av oss varit där.
Vi spatserade runt i affären hur länge som helst, kollade verkligen på allt och köpte en hel del massa. Skön dag! =)
Sen styrde vi kosan hemåt för mysig tv och popcornkväll tillsammans! =)

Sen undrar jag varför flera av huset därborta ser ut som kyrkor? vill man bo i en kyrka? 
damn att jag glömde kamera hemma!


Najty!

Kommentarer
Postat av: tony

lilla lilla malin bra att blir kvar i stan ett tag till! don´t leave me!:)

2008-10-23 @ 04:01:23
Postat av: Mikaela

Hej. Jag brukar läsa din blogg, kanske dags å säga hej också hehe :)



Ska du va kvar på nummerupplysningen eller ska du jobba nån annanstans??

2008-10-23 @ 16:09:49
URL: http://mikalela86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0