packadepittar..

Igår skulle Moa kramas hejdå över en kopp the nere på stadens gator. Hon ska ta det stora klivet ut i stora vida världen - Norway. Kommer gå lysande det där, jag tror på dig gumman!

Jag och Cilla skulle möta upp det fikandet gänget där dom nu höll hus.. jo på Tingshuset. Stället jag aldrig satt en fot på sen jag gick på högstadiet och skulle kolla på Thomas Rusiak, Sylen or what där. Som ni anar så var det Long time no see och back in the days jag entrade den dörren!
Cilla däremot skulle aldrig i sitt liv sätta en fot där inne, neverever.
Så efter några samtal med Moa om att vi faktiskt är allergiska mot stället och det bara hänger hårdrockare och lodisar där... Inga fördomar här inte, icke sa nicke!
Så lyckades hon på något sätt ändå övertala oss att komma in och säga hej till Tony och ligan. Sagt och gjort vi entrade faktiskt dörren och väll där inne var det som jag trott - en spökkänsla och jag frågade Moa gång på gång om stolarna verkligen gick att sitta på.. Ett deeptalk senare och mycket peppande till lill tösen så var det dax för oss att bege oss, stolta som få att vi faktiskt gått in och övervunnit vår stolthet.
Påväg mot ytterdörren roffar Cilla åt sig en Gratis tidning, man ska ju förena nytta med nöjen så det så fint heter. Tror inte jag behöver tillägga mer än att tidningen hette packadepittar och var en gay-tidning!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men nais (; Jag jobbar ju kvar på bowlingen, men hur skönt som hellst (:

2008-10-24 @ 12:59:48
URL: http://youzoofain.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Okej, då syns vi nog :)

Ja jag e nog kvar tills jag hittar något nytt.

Men de e synd att de nästan inte finns några pass.

Kram

2008-10-24 @ 14:09:30
URL: http://mikalela86.blogg.se/
Postat av: tony

haha malinmalin visst kan tingan kännas lite lodis men det går över när man äter deras räkröra macka OH MY GOD THATS GOOOOD!

2008-10-26 @ 23:58:43
URL: http://acciotony.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0