back on track.


Yes idag entrade jag dörren till 118100 igen. Im baack, back again!
Var riktigt roligt att vara tebax bland alla goa människor och mina små kycklingungar. gillar dom skarpt!
Men min absolut bästis till jobbarpolare är verkligen MoaBoa, kan inte ha trist med den människan. Vi har skrattat oss igenom dessa timmar och jag har bara haft underbara kunder hela dagen. kanon start!! =)

Sen åkte Jag, Moa och Cilla iväg på Max och åt onyttigmat och skrattade ännu mera. Planerade förfulla muggar inför kommande projekt oxå, kalas bra! =)
Efter det drog jag och cilla och brände fett.


nu ska jag leka duktig och försöka laga min tv - eller så ringer jag supporten. återstår att se!


Natt.

Kommentarer
Postat av: Desirée

har du flyttat hem nu? =)

2008-09-18 @ 08:37:26
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com
Postat av: Desirée

jaha vad bra =) Joo hör är allt bra.:) nästa vecka har vi inget förutom tis, och onsdag. På lördag ska du ut då? vi ska sitta och festa hos Helena som de lät =)

2008-09-18 @ 17:34:08
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0