dag fyra.

Efter att jag hade förväntat mig ett super sug efter socker och förberett mig på att det värsta kunde inträffa på onsdagen så ville jag knappt kliva ur sängen först.. men tro det eller ej så hade ingen utav oss nått oerhört sug på nått sätt på hela dagen..

den där skallebanken kom däremot på kvällen och den är inte att leka med..

Idag är det dag fyra och det känns otroligt bra, tog oss upp med tuppen imorse och gick en härlig lång promenad =)


Idag har jag även tvätthögar över öronen att fixa och dona med..

sen ska vi på Mia Törnbloms föreläsning ikväll, kommer bli skoj! =)


På återseende.

Kram.


Kommentarer
Postat av: Malin M

Då ses vi kanske ikväll. Jag ska också gå på föreläsningen =) Kommer bli grymt intressant tror jag!!

2008-09-11 @ 13:19:20
Postat av: tobbe

vad hände på föreläsningen då ? ;D

2008-09-11 @ 13:48:55
URL: http://vagskada.blogg.se/
Postat av: tobbe

haha, låter som finsång i mina öron :)

2008-09-12 @ 00:56:53
URL: http://vagskada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0