dag två.


Näe, jag döper dag två till helvetesdagen istället. För den har verkligen varit hemsk med hunger och sug efter allt. sockerabstinens så det står härliga till och skallebank till tuuusen.

Det sägs att dag tre ska vara värst och sen ska det börja försvinna...herreguud.

Ska det vara ännu värre imorgon vill jag helst bara dra täcket över huvudet och stanna i sängen hela dagen!


På tv:n sänder dom bara reklam med massa godheter och när det inte är reklam så är det matprogram till höger och vänster..

Tillochmed idag när jag skulle läsa tidningen så har en människa döpt sin hund till Geisha, nån jäkla måtta får det vara.. det känns som allt kretsar runt mat och sockersaker just nu..

Som att dollartecknen i mina ögon har blivit salta fiskar eller varför inte cocacola flaskor istället..


...jag längtar till dag fyra nu!


Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0