Mia Törnblom.



I torsdagskväll var jag, syster, mamma, moster och min kusin på föreläsning med Mia Törnblom.
Hon föreläste om självkänsla och självförtroende. Och det var den bästa och roligaste föreläsningen jag varit på!
Så otroligt härlig människa som verkligen bjuder på sig själv och sitt liv. Helt underbart roligt var det!! =)
Har ni inte varit iväg på någon föreläsning med henne så skynda er, helt värt pengarna och man får sig en tankeställare om saker och ting här i livet och framförallt kommer ni får ett rejält skratt och 2 roliga timmar som bara springer iväg! Gå Nu!


Nu ska jag gotta ner mig i sängen med just Mia Törnbloms bok - Självkänsla Nu!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan inte ha sagt det bättre själv. En helt oslagbar kvinna det där är. Jag ville inte gå där i från! Måste nog också ta och köpa hennes böcker. Puss

2008-09-16 @ 08:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0