norway, baby!

Som ni alla redan vet så är jag back in sweden och trivs bättre än aldrig förr!

Men nu är det dax för lite bilder från min visit i grannlandet, den bästa tiden var (förutom att packa marsinpangrisar!) när Cilla min älskade släkting kom och förgyllde mina sista dagar i landet - tack kära du!


Vi startade dagen med att ta kartan i högsta hugg och orientera oss fram till Nidarosdommen. En vacker upplevelse och självklart kunde vi inte hålla fingrarna istyr från saker och ting! =) När vi satt där, vandrade det även förbi ett helt tåg av studenter som höll på med sin nollning, dom var oxå väldigt vackra! =)

            


Sen styrde vi kosan hemåt för en mysig hemma kväll tillsammans, med norges godaste glass och american pie maraton! Vi fick även vår cocacola att frysa till is efter 2 timmar i frysen och när vi öppnade den lät det som en champangekork - lovely sound! ;)

        


Dagen efter packade vi ihop mina grejer för en flytt tebax till tjejerna på inherredsveien, sen gjorde vi oss klara för en stads och Ikea-tripp. Där åt jag den äckligaste pizzaslice mina smaklökar någonsin har ätit. fyfarao! Vi hann även med att åka upp i tyholt tornet för att kika ut över vackra trondheim på 135 meters höjd! Sen spenderade vi mycket pengar, tankade bilen och lämnade Norway! =)



                           

                                      


                                                                                      
Så Typiskt Norskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0