tankeställare.



Nu jäääklar är tio dagars nyttig mat inhandlad, hopprepet är fram plockat och ut och gå skorna är avputtsade. Yes siir. 10 dagar av svält och slit here i come, får se om det gör nån skillnad eller om det är dax att panta tomburkar för ett par nya diesel jeans. Skämt och sido, riktigt så här illa är det inte.. morötter är gott och detta kommer bli bra! =)


en sömnlös natt med många tankar har även hunnits med den här helgen, hemska saker och mindre hemska saker har hänt vilket har fått en att vakna till liv och inse att allt är värdefullt i mitt liv. en tankeställare helt enkelt. och jag tänker fortfarande på dig och er..


Kan även meddela att min granne fortfarande är ton döv och gav upp rejält igår morse, då han tryckte ner alla tangenterna samtidigt så det skrek om pianot och jag kan verkligen se mig han framför mig när han sparkar till piano pallen och går och sätter sig i soffan istället! Och frågar ni mig så sitter han bättre i soffan än på piano pallen..

Tack och Godnatt!
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0